Лохман Н. В. Інноваційна політика в управлінні підприємствами в умовах маркетингової орієнтації : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Н. В. Лохман; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2006. - 19 c. - укp.Розглянуто теоретичні, методологічні, практичні аспекти формування та реалізації інноваційної політики торговельними підприємствами. Узагальнено основні підходи щодо розуміння сутності й інфраструктури інноваційної політики. Розглянуто моделі та процес керування інноваційною діяльністю. Уточнено сутність понять "іноваційна діяльність" та "інноваційна політика". Проведено дослідження практики формування та реалізації інноваційної політики підприємствами торгівлі Донеччини за наступними напрямками: діагностика процесу формування інноваційної політики, аналіз і контролінг інноваційної діяльності підприємства. Розроблено інтегровану комплексну систему керування інноваційною діяльністю на підставі маркетингу, яка охоплює шість систем: маркетингових досліджень та формування інноваційної політики підприємства, а також організації, мотивації, аналізу та контролінгу інноваційної діяльності. Показано, що використання запропонованої системи забезпечує маркетингову орієнтацію інноваційної діяльності, її ефективність та одержання конкурентних переваг, що сприяє зміцненню економічної ролі підприємства на ринку. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-55-18
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА347100 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|