Соболєв О. В. Інтеграція дизайну і маркетингу в сучасній проектній культурі : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 05.01.03 / О. В. Соболєв; Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - Х., 2004. - 20 c. - укp.Розглянуто основні еволюційні зміни в дизайні, висвітлено специфічні стратегії проектування у дизайн-процесі. На підставі проведеного аналізу даного процесу виявлено особливості інтеграції дизайну та маркетингу, що безпосередньо впливають на створення об'єктів дизайну. Вивчено й введено в теорію та професійну практику дизайну методологічні принципи та форми організації нового напрямку в проектній культурі у межах дослідженого етапу - маркетингові дослідження в дизайні. Проаналізовано роботи українських, російських, а також закордонних дизайнерів і фахівців у сфері маркетингу та реклами кінця XX - на початку XXI ст., визначено характерні риси аналітичної функції маркетингу в дизайні. Відзначено, що інтеграція дизайну та маркетингу, яка посилилася на сучасному етапі розвитку у проектній культурі, виявляє важливість та актуальність впровадження аналітичної функції маркетингу на дослідному етапі проектно-художньої діяльності. Індекс рубрикатора НБУВ: Ж182
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА332157 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|