Балабанова Л. В. Бренд-менеджмент підприємств на основі маркетингу : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Л. В. Балабанова, Я. В. Приходченко; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Ін-т економіки і упр., Каф. маркетинг. менедж. - Донецьк : ДонНУЕТ, 2011. - 288 c. - (Шк. маркетинг. менедж.). - Бібліогр.: с. 210-222. - укp.Розглянуто концептуальні основи бренд-менеджменту підприємств за умов маркетингової орієнтації. Висвітлено еволюцію розвитку та особливості бренд-менеджменту на сучасному етапі. Охарактеризовано американсько-європейську та азіатську моделі сучасного бренд-менеджменту. Розкрито сутність та взаємозв'язок основних понять: "торговий знак", "торгова марка", "бренд". Проаналізовано особливості бренд-менеджменту в Україні. Наведено основні алгоритми, моделі, методики та методичні підходи щодо діагностики бренд-менеджменту підприємств, а також матриці вибору стратегій щодо формування стратегічного управління брендом підприємств, зокрема, маркетинговим інструментарієм, інноваціями, ризиками бренд-менеджменту, конкурентоспроможністю бренда підприємства. Значну увагу приділено аудиту результативності бренд-менеджменту підприємств. Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.43 я7 + У9(4УКР)421.0-803.43 я7
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА749522 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|