Шевченко О. Л. Бренд-менеджмент : навч. посіб. / О. Л. Шевченко; МОНМС України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". - К., 2010. - 396 c. - Бібліогр.: 80 назв - укp.Висвітлено сутність і структуру процесів бренд-менеджменту. Розглянуто підходи, методи й інструменти розробки брендів, управління активами бренду, побудови бренд-стратегій, визначення й оцінювання марочного капіталу. Увагу приділено маркетинговим дослідженням у бренд-менеджменті, моделюванню та просуванню брендів, питанням глобального брендингу. Подано інформацію про класифікацію брендів, моделі створення бренда, особливості створення марочних кодів, стратегії зростання брендів, методики вимірювання капіталу бренда. Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.43 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА748227 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|