РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000276196<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Шевченко О. Л. 
Бренд-менеджмент : навч. посіб. / О. Л. Шевченко; МОНМС України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". - К., 2010. - 396 c. - Бібліогр.: 80 назв - укp.

Висвітлено сутність і структуру процесів бренд-менеджменту. Розглянуто підходи, методи й інструменти розробки брендів, управління активами бренду, побудови бренд-стратегій, визначення й оцінювання марочного капіталу. Увагу приділено маркетинговим дослідженням у бренд-менеджменті, моделюванню та просуванню брендів, питанням глобального брендингу. Подано інформацію про класифікацію брендів, моделі створення бренда, особливості створення марочних кодів, стратегії зростання брендів, методики вимірювання капіталу бренда.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.43 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА748227 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського