РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000276198<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кендюхов О. В. 
Брендинг: принципи управління та методологія оцінки : монографія / О. В. Кендюхов, Д. С. Файвішенко; МОНМС України, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк, 2012. - 210 c. - Бібліогр.: 337 назв - укp.

Висвітлено організаційно-економічний механізм управління марочним капіталом. Розкрито сутність брендингу та його роль в сучасному бізнесі. Розглянуто особливості математичного моделювання процесу управління марочним капіталом підприємства. Проаналізовано аксіологію бренду, визначено фактори впливу на споживчий вибір. Розкрито значення брендингу для підприємств харчової промисловості. Показано можливості та специфіку функціонального підходу до оцінювання ефективності брендингу. Наведено методичні рекомендації щодо оцінювання ефективності брендингу на основі бенчмаркингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.43 + У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА750381 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського