Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000276533<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Дьячук І. В. Вдосконалення маркетингових комунікацій на підприємствах агропромислового комплексу України : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / І. В. Дьячук; Східноєвроп. ун-т економіки і менедж. - Черкаси, 2011. - 20 c. - укp.Теоретично обгрунтовано введення понятійно-категоріального апарату науки управління - поняття "маркетингові комунікації". Розроблено класифікацію маркетингових комунікацій для підприємств виноградарсько-виноробного підкомплексу АПК України за критерієм - місце контакту цільової аудиторії з маркетинговим зверненням компанії. Визначено інструментарій впливу маркетингових комунікацій на діяльність підприємств виноградарсько-виноробного підкомплексу, що поєднує виробників зі споживачами. Вдосконалено методи Інтернет-комунікацій, комунікацій в місцях продажу, комунікацій. Проведено оцінювання ефективності комунікаційної діяльності підприємств виноградарсько-виноробного підкомплексу з урахуванням комплексного інтегрального ефекту маркетингових комунікацій. Висвітлено економіко-математичне моделювання підвищення ефективності маркетингових комунікацій. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.752.51-211.1 + У9(4УКР)325.154.2-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА379394 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|