Карандаш М. М. Виховання толерантності майбутніх учителів історії в процесі вивчення соціально-гуманітарних дисциплін : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / М. М. Карандаш; Дрогобиц. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. - Дрогобич, 2010. - 20 c. - укp.Розурито сутність і структуру толерантності як педагогічного феномена, визначено підходи, принципи та рівні виховання толерантності. Розглянуто роль та можливості соціально-гуманітарних дисциплін у вихованні толерантності майбутніх учителів історії. Визначено та науково обгрунтовано педагогічні умови, що сприяють вихованню толерантності майбутнього учителя історії. Розроблено модель виховання толерантності майбутніх учителів історії, а також визначено схему технологічного забезпечення виховання толерантності майбутніх учителів історії в процесі вивчення соціально-гуманітарних дисциплін. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено ефективність застосування моделі виховання толерантності у майбутніх учителів історії. Доведено, що виховання толерантності у майбутнього вчителя є важливим фактором його професійного становлення. Індекс рубрикатора НБУВ: Т. р(4УКР)3 + Ч489.511.352.13
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА378176 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|