РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000277433<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Дуткевич Т. В. 
Вікова і педагогічна психологія : навч. посіб. / Т. В. Дуткевич, В. А. Яцюк; Кам'янець-Поділ. держ. ун-т, Ін-т соц. реабілітації і розв. дитини, каф. психології освіти і упр. - Кам'янець-Поділ. : [ФОП Сисин О.В.], 2007. - 207 c. - укp.

Розглянуто історію розвитку, вітчизняні та зарубіжні теорії, основні завдання, принципи та методи вікової та педагогічної психології. Розкрито сутність понять, що характеризують онтогенез людини (дозрівання, розвиток, формування, становлення, навчання, виховання), наведено рекомендації щодо проведення спостереження й експерименту. Визначено психологічні особливості розвитку дитини від народження до закінчення школи. Описано пізнавальні психічні процеси молодшого школяра, розглянуто етапи становлення особистості у підлітковому віці, наведено загальну характеристику раннього юнацького віку. Висвітлено психологічні засади навчання та виховання. Розкрито психологічні закономірності засвоєння знань, формування понять, навичок і умінь, а також розвитку та спрямованості особистості. Наведено характеристику складових педагогічної компетентності, визначено якості особистості учителя, необхідні для його успішної професійної реалізації. Показано значення педагогічного спілкування у діяльності вчителя.

Рассмотрены история развития, отечественные и зарубежные теории, принципы и методы возрастной и педагогической психологии. Раскрыта сущность понятий, характеризующих онтогенез человека (дозревание, развитие, формирование, становление, обучение, воспитание), даны рекомендации по проведению наблюдения и эксперимента. Определены психологические особенности развития ребенка от рождения до окончания школы. Описаны познавательные психические процессы дошкольника и младшего школьника, рассмотрены этапы становления личности в подростковом возрасте, дана общая характеристика раннего юношеского возраста. Освещены психологические основы обучения и воспитания. Раскрыты психологические закономерности усвоения знаний, формирования понятий, навыков и умений, а также развития и направленности личности. Дана характеристика составляющих педагогической компетентности, определены качества личности учителя, необходимые для его успешной профессиональной реализации. Показано значение педагогического общения в деятельности учителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.4 я73 + Ю984.0 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА722765 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського