Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка / ред.: М. О. Носко. - Чернігів, 2009. - 224 с. - (Пед. науки; Вип. 62). - укp.Проведено таксономічний аналіз мультимедійних курсів для формування англомовної рецептивної граматичної компетенції студентів ВНЗ. Описано методики формування вимовних навичок англійської мови (АМ) на перших курсах мовних ВНЗ, організації тестового контролю аудитивних умінь АМ студентів немовних факультетів ВНЗ. Наведено психолінгвістичну характеристику процесу опрацювання іншомовної граматичної інформації під час читання фахової літератури. Розкрито аспекти формування лінгвокраїнознавчої компетенції в процесі навчання іноземних мов (ІМ), ціннісно-орієнтаційний аспект організаційно-діяльнісного підходу до формування соціокультурних і морально-етичних цінностей у студентів ВНЗ у процесі вивчення ІМ. Визначено змістові пріоритети професійної підготовки учителів ІМ у європейському вимірі. Проведен таксономический анализ мультимедийных курсов для формирования англоязычной рецептивной грамматической компетенции студентов ВУЗ. Описаны методики формирования произносительных навыков английского языка (АЯ) на первых курсах языковых ВУЗ, организации тестового контроля аудитивных умений АЯ студентов неязыковых факультетов ВУЗ. Дана психолингвистическая характеристика процесса обработки иноязычной грамматической информации при чтении специальной литературы. Раскрыты аспекты формирования лингвострановедческой компетенции в процессе обучения иностранным языкам (ИЯ), ценностно-ориентационный аспект организационно-деятельностного подхода к формированию социокультурных и морально-этических ценностей у студентов ВУЗ в процессе изучения ИЯ. Определены содержательные приоритеты профессиональной подготовки учителей ИЯ в европейском измерении. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913 я54
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71858 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|