Гуманістичні орієнтири мистецької освіти : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 22 - 24 квіт. 2009 р., Київ / ред.: О. П. Щолокова. - К., 2009. - 241 с. - (Наук. часоп. Нац. пед. ун-ту ім. М.П.Драгоманова. Сер. 14. Теорія і методика мист. освіти; Вип. 8(13)). - укp.Описано форми організації спільної діяльності викладачів і студентів за умов музично-педагогічної освіти. Визначено методологічні напрямки процесу підготовки магістрів мистецтва. Розкрито концептуальні засади професійного виховання музиканта як особистості. Проаналізовано музичну діяльність молодшого школяра у творчому розвитку його особистості в контексті комплексного підходу, українську народну музичну творчість як чинник виховання національної самоідентифікації молоді. Розкрито сутність образотворчої підготовки фахівців вищої архітектурної освіти. Описано нові педагогічні технології у діагностиці стану сформованості художньо-образного мислення студентів-вокалістів. Розглянуто питання діагностики сформованості фахових музичних компетенцій студентів педагогічних ВНЗ, стимулювання механізмів творчої самореалізації майбутнього вчителя музики в процесі виконавської діяльності. Висвітлено педагогічні умови виховання творчої самостійності учнів у процесі музично-виконавської підготовки, культурно-гуманістичну концепцію дошкільного музичного виховання. Описаны формы организации общей деятельности преподавателей и студентов в условиях музыкально-педагогического образования. Определены методологические направления процесса подготовки магистров искусства. Раскрыты концептуальные основы профессионального воспитания музыканта как личности. Проанализированы музыкальная деятельность младшего школьника в творческом развитии его личности в контексте комплексного подхода, украинское народное музыкальное творчество как фактор воспитания национальной самоидентификации молодежи. Раскрыта сущность изобразительной подготовки специалистов высшего архитектурного образования. Описаны новые педагогические технологии в диагностике состояния сформированности художественно-образного мышления студентов-вокалистов. Рассмотрены вопросы диагностики сформированности профессиональных музыкальных компетенций студентов педагогических ВУЗ, стимулирования механизмов творческой самореализации будущего учителя музыки в процессе исполнительской деятельности. Освещены педагогические условия воспитания творческой самостоятельности учеников в процессе музыкально-исполнительской подготовки, культурно-гуманистическая концепция дошкольного музыкального воспитания. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.355.2я54 + Щ31р.я54(4Укр)3 + Щ31р.я431(0)
Шифр НБУВ: Ж72786/с.14 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|