Гаврилюк А. М. Державне регулювання комунікаційного забезпечення туристичноїі індустрії в Україні : автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / А. М. Гаврилюк; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - К., 2011. - 20 c. - укp.Уперше сформульовано визначення поняття "державне регулювання комунікаційного забезпечення туристичної індустрії" як здійснення уповноваженими органами державної влади та органами місцевого самоврядування соціально-політичних, фінасово-економічних, правових, організаційних, інформаційних заходів, спрямованих на використання інноваційних підходів до розвитку вітчизняного туризму із застосуванням принципів державного маркетингу. Запропоновано інноваційні підходи до державного регулювання комунікаційного забезпечення туристичної індустрії в Україні, що грунтуються на використанні принципів державного маркетингу, зокрема пріоритету потреб та запитів споживача, системного підходу до явищ і суб'єктів, що діють у маркетинговому середовищі, гнучкого пристосування до змін у зовнішньому маркетинговому середовищі, комплексного та активного впливу на зовнішнє маркетингове середовище, науковості. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358 ф121
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА382529 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|