Микитенко Л. А. Державний контроль рекламної діяльності в Україні : монографія / Л. А. Микитенко; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2011. - 141 c. - укp.Наведено результати комплексного дослідження проблем державного контролю рекламної діяльності в Україні. Проаналізовано поняття реклами, рекламної діяльності, рекламного ринку та розкрито їх співвідношення. Визначено предмет державного контролю щодо рекламодавців, виробників і розповсюджувачів реклами. Охарактеризовано систему державних органів контролю рекламної діяльності, визначено їх правовий статус. Проаналізовано форми державного контролю рекламної діяльності, у тому числі визначено такі близькі до нього види контрольної діяльності державних органів, як нагляд і моніторинг. Розкрито порядок проведення державного контролю рекламної діяльності. Увагу приділено заходам адміністративного примусу, які застосовуються до учасників рекламної діяльності та підставам застосування адміністративних стягнень у сфері реклами. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)218 + У9(4УКР)421.0-803.81
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА741698 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|