Прокопенко Л. І. Дидактика: діагностика навчання : навч.-метод. посіб. / Л. І. Прокопенко, О. А. Біда, С. Є. Гриб; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України, Ін-т пед. освіти, соц. роботи та мистец. - Черкаси, 2011. - 257 c. - Бібліогр.: 75 назв - укp.Проаналізовано особливості становлення та розвитку тестології, показано її місце та роль у розробці технологій навчання, адекватних проблемам суспільства, а також інтересам і запитам особистості. Висвітлено теоретичні засади впровадження тестового контролю на різних етапах едукаційного процесу залежно від мети тестів і організаційних форм навчання. Розглянуто методологію конструювання тестового завдання та місце кожного учасника освітнього процесу у розробці інноваційних технологій. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.284 я73-1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА741342 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|