Воронець Л. П. Дидактичні основи формування навчального курсу у вищих закладах освіти ІІІ - ІV рівнів акредитації : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Л. П. Воронець; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг, 2009. - 20 c. - укp.Теоретично обгрунтовано вдосконалені дидактичні основи формування навчального курсу у ВНЗ, а саме: наповнення змістового блоку курсу відповідно до завдань освітньо-кваліфікаційних характеристик і освітньо-професійних програм і структуризацію навчального матеріалу на основі принципу модульності, зокрема, установлення логічно-закінченго навчального матеріалу та використання комплексу видів навчальних занять для його освоєння, використання науково обгрунтованих коефіцієнтів кількісного співвідношення видів навчальних занять у професі формування окремих модулів і навчального курсу в цілому, використання принципу уніфіковано-ідентифікаційного діагностування, що передбачає побудову тестових завдань на основі таблиці відповідності між рівнями засвоєння навчальних елементів курсу та формами тестових завдань для їх перевірки. Експериментально апробовано й доведено ефективність удосконалених дидактичних основ формування навчального курсу. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.260.15
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА367292 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|