Ковчин Н. А. Дидактичні умови диференціації навчання старшокласників : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Н. А. Ковчин; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг, 2010. - 20 c. - укp.Досліджено шляхи здійснення диференціації навчання (ДН) старшокласників з урахуванням їх інтелектуальних можливостей. Обгрунтовано дидактичну модель ДН старшокласників, розроблено систему його дидактичного забезпечення, визначено критерії оцінки сформованості інтелектуальних умінь. Запропопоновано комплексну методику діагностики інтелектуальних умінь і пізнавальних можливостей старшокласників для ДН у загальноосвітніх школах. Обгрунтовано формування типологічних груп учнів для ДН. Доведено, що ефективність ДН можна підвищити шляхом застосування дидактичної моделі ДН за відповідних дидактичних умов з використанням комплексного підходу під час пізнавальних можливостей старшокласників у процесі ДН. Визначено закономірності прояву пізнавальних можливостей старшокласників у процесі ДН. Доведено, що необхідною умовою підвищення мотивації навчальної діяльності та розвитку інтелектуальних можливостей особистості в процесі ДН є забезпечення відповідності запропонованого рівня складності дидактичного забезпечення інтелектуальними можливостями учнів, що сприяє ефективній їх адаптації до умов профільного навчання. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА370574 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|