Луцик І. Г. Дидактичні умови інтерактивного навчання предметів суспільно-гуманітарного циклу в педагогічних коледжах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / І. Г. Луцик; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг, 2011. - 20 c. - укp.Вперше визначено й експериментально перевірено ефективність дидактичних умов інтерактивного навчання суспільно-гуманітарних дисциплін у педагогічних коледжах. Розроблено, теоретично обгрунтовано та впроваджено структурно-функціональну модель інтерактивного навчання предметів суспільно-гуманітарного циклу в педагогічних коледжах. Встановлено й апробовано діагностичний комплекс критеріїв оцінювання ефективності організації інтерактивного навчання предметів суспільно-гуманітарного циклу. Вдосконалено процес навчання студентів педагогічного коледжу на основі впровадження науково обгрунтованої структурно-функціональної моделі інтерактивного навчання предметів суспільно-гуманітарного циклу. Подальшого розвитку та конкретизації набули сутність понять "інтерактивність", "інтерактивне навчання", "методи інтерактивного навчання", особливості процесу організації інтерактивного навчання в педагогічних коледжах, класифікація методів інтерактивного навчання за критеріями характеру навчально-пізнавальної діяльності, форми взаємодії учасників, характеру мети та завдань навчального процесу, що забезпечило ефективність навчально-пізнавальної діяльності студентів педагогічного коледжу. Індекс рубрикатора НБУВ: С. р
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА383222 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|