Шишка І. Р. Договір на маркетингові дослідження : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.03 / І. Р. Шишка; НДІ ін-т приват. права і підприємництва Нац. акад. прав. наук України. - К., 2010. - 18 c. - укp.Обгрунтовано, що відносини, які виникають у процесі проведення маркетингових досліджень (МД), є цивільно-правовими й охоплюються предметом цивільного права. Встановлено, що правові відносини, які виникають між особою, яка здійснює МД (виконавцем), та іншими учасниками цивільного обороту (замовниками), здійснюються з метою покращення економічних показників підприємницької діяльності замовників, що складає приватноправовий аспект маркетингу та МД. Запропоновано визначення договору на МД, за яким виконавець зобов'язується відповідно до завдання замовника провести МД і передати замовникові одержаний результат у вигляді звіту та програми дій, а замовник зобов'язується прийняти ці результати та сплатити обумовлену суму. Доведено, що предмет договору на МД є подвійним або змішаним (робота та послуги) та включає проведені виконавцем дослідження й оформлення їх результатів (звіт про проведену роботу та рекомендації). Надано правову характеристику договору на МД як двостороннього, консенсуального, оплатного, змішаного, комплексного, інвестиційного, підприємницького договору. Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)211.619
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА375070 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|