Тютюнник В. Ю. Ефективність застосування "інтегрованих уроків" на заняттях з іноземної мови / В. Ю. Тютюнник // Вісн. Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт. - 2009. - № 2. - С. 50-54. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.Проведено аналіз останніх тенденцій застосування нетрадиційних форм навчання (зокрема, "інтегрованих уроків") в світлі оновлення змісту викладання іноземних мов у вищих навчальних закладах на засадах Болонського процесу. Теоретично та практично доведено широкі можливості такої форми заняття для формування у студентів комунікативної фахової компетенції з іноземної мови. Проведен анализ последних тенденций применения нетрадиционных форм обучения (в частности, "интегрированных уроков") в свете обновления содержания преподавания иностранных языков в высших учебных заведениях на основе Болонского процесса. Теоретически и практически доказаны широкие возможности такой формы занятия для формирования у студентов коммуникативной специализированной компетенции по иностранному языку. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211.5 + Ш12-913
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69446 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|