Єдність навчання і наукових досліджень - головний принцип університету : матеріали доп. Звіт.-наук. конф. викл. Нац. пед. ун-ту ім. М.П.Драгоманова за 2008 р., 5 - 6 лют. 2009 р., Київ / уклад.: Г. І. Волинка; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2009. - 264 c. - укp.Висвітлено проблеми підготовки нової генерації педагогічних кадрів України, інтеграції освіти та науки у європейський та світовий простір, духовної зорієнтованості, демократизації, забезпечення її розвитку на основі нових прогресивних концепцій, залучення до навчального процесу наукового потенціалу науково-дослідних установ. Розкрито теоретичні засади дослідження Я-концепції особистості як чинника професійного самовизначення у ранньому юнацькому віці. Проаналізовано психологічні особливості професійної спрямованості психологів на корекційну підтримку дітей з вадами психофізичного розвитку. Викладено сучасні підходи до використання інформаційно-комунікаційних технологій у мистецькій освіті. Описано особливості застосування особистісно орієнтованих технологій музичного навчання (МН) і виховання. Розглянуто питання використання новітніх технологій в МН молодших школярів з порушеннями зору, естетичної підготовки вчителів музики. Освещены проблемы подготовки новой генерации педагогических кадров Украины, интеграции образования и науки в европейское и мировое пространство, духовной сориентированности, демократизации, обеспечения её развития на основе новых прогрессивных концепций, привлечения к учебному процессу научного потенциала научно-исследовательских учреждений. Раскрыты теоретические основы исследования Я-концепции личности как фактора профессионального самоопределения в раннем юношеском возрасте. Проанализированы психологические особенности профессиональной направленности психологов на коррекционную поддержку детей с дефектами психофизического развития. Изложены современные подходы к использованию информационно-коммуникационных технологий в художественном образовании. Описаны особенности применения личностно ориентированных технологий музыкального обучения (МО) и воспитания. Рассмотрены вопросы использования новейших технологий в МО младших школьников с нарушениями зрения, эстетической подготовки учителей музыки. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)711.9я43 + Ч214(4УКР)731я43
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА719075 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|