Ібрагім Ю. С. Забезпечення змістовно-операційного та особистісного компонентів технології формування культури розумової праці / Ю. С. Ібрагім // Педагогіка і психологія: зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 36. - С. 36-45. - укp.Досліджено проблему формування культури розумової праці студентів у навчальному процесі. Виділено етапи формування культури розумової праці: підготовчо-організаційний, змістовно-процесуальний та контрольно-корекційний. На основі проведеного педагогічного експерименту з різними групами студентів зроблено висновки про те, що технологія забезпечення формування культури розумової праці студентів на змістовно-процесуальному етапі має вирішальне значення у процесі оволодіння знаннями, набуття умінь та формування якостей особистостей, необхідних для раціональної організації розумової праці. Исследована проблема формирования культуры умственного труда студентов в учебном процессе. Выделены этапы формирования культуры умственного труда: подготовительно-организационный, содержательно-процессуальный и контрольно-коррекционный. На основании проведенного педагогического эксперимента с различными группами студентов сделаны выводы о том, что технология обеспечения формирования культуры умственного труда студентов на содержательно-процессуальном этапе имеет решающее значение при овладении знаниями, умениями и формировании качеств личности, необходимых для рациональной организации умственного труда. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.268
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|