Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені І.Огієнка / ред.: П. С. Атаманчук. - Кам'янець-Поділ., 2009. - 352 с. - (Сер. пед.; Вип. 15). - укp.Наведено матеріали Міжнародної науково-методичної конференції "Управління якістю підготовки майбутніх учителів фізики та трудового навчання", яка відбулася 7 - 9 жовтня 2009 р. в Кам'янці-Подільському. Розглянуто питання управління процесами становлення студентів педагогічних ВНЗ, їх акмеологічної підготовки до застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі, реалізації творчих здобутків на основі проектно-технологічної діяльності в навчальних майстернях. Викладено інноваційні підходи до підготовки вчителя до роботи з обдарованими дітьми, комплексний підхід у сучасній науково-дослідній роботі студентів. Розкрито аспекти впровадження технології розвивального навчання у профільних школах, викладання фізики у ВНЗ І - ІІ рівнів акредитації. Проаналізовано особливості впливу контрольно-коригувальних засобів навчання на досягнення прогнозованого рівня якості навчання з фізики, впровадження модульно-рейтингової технології болонського типу в заочну форму навчання студентів інженерних спеціальностей в курсі фізики, підготовки вчителя фізики в контексті інноваційної освітньої політики. Висвітлено проблеми процесу інноваційного розвитку методики навчання курсу загальної фізики. Описано сучасні системи ітераційного навчання та автоматизованого контролю навчання студентів. Приведены материалы Международной научно-методической конференции "Управление качеством подготовки будущих учителей физики и трудового обучения", которая состоялась 7 - 9 октября 2009 г. в Каменце-Подольском. Рассмотрены вопросы управления процессами становления студентов педагогических ВУЗ, их акмеологической подготовки к применению информационно-коммуникационных технологий в учебном процессе, реализации творческих достижений на основе проектно-технологической деятельности в учебных мастерских. Изложены инновационные подходы к подготовке учителя к работе с одаренными детьми, комплексный подход в современной научно-исследовательской работе студентов. Раскрыты аспекты внедрения технологии развивающего обучения в профильных школах, преподавания физики в ВУЗ І - ІІ уровней аккредитации. Проанализированы особенности влияния контрольно-корректирующих средств обучения на достижения прогнозированного уровня качества обучения по физике, внедрения модульно-рейтинговой технологии болонского типа в заочную форму обучения студентов инженерных специальностей по курсу физики, подготовки учителя физики в контексте инновационной образовательной политики. Освещены проблемы процесса инновационного развития методики обучения курса общей физики. Описаны современные системы итерационного обучения и автоматизированного контроля обучения студентов. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + В3р(4Укр)2-3 + Ж6р(4Укр)3-2я54
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж68849/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|