РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000282982<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Королько В. Г. 
Зв'язки з громадськістю. Наукові основи, методика, практика : підручник / В. Г. Королько, О. В. Некрасова. - 3-є вид., доповн. і переробл. - К. : ВД "Києво-Могилян. акад., 2009. - 831 c. - укp.

Наведено характеристику паблик рилейшиз як суспільного явища та соціального інституту. Проаналізовано основні етапи становлення та розвитку служби зв'язків з громадськістю (PR), визначено її місце у функціональній структурі організації. Розглянуто професійні вимоги, умови та зміст роботи PR-радника. Висвітлено теоретичні засади паблик рилейшиз, розроблено типологію груп громадськості, запропоновано методи дослідження громадської думки. Описано процес комунікації, розкрито можливості його використання як засобу впливу на громадськість. Розглянуто механізм управління PR-процесом, основні етапи розробки плану PR-програми, запропоновано засоби оцінювання ефективності та результатів її виконання. Розкрито можливості використання PR-технологій в окремах сферах людської діяльності, зокрема, з метою формування позитивного іміджу організації, вирішення кризових і конфліктних ситуацій, встановлення міжнародних зв'язків, а також у виборчих компаніях та цивілізованому лобіюванні. Розглянуто сучасні технології міжособистісних комунікацій, визначено сфери застосування Інтернет-PR.

Дана характеристика паблик рилейшиз как общественного явления и социального института. Проанализированы основные этапы становления и развития службы связей с общественностью (PR), определено ее место в функциональной структуре организации. Рассмотрены профессиональные требования, условия и содержание работы PR-советника. Освещены теоретичекие основы паблик рилейшиз, разработана типология групп общественности, приведены методы исследования общественного мнения. Описан процесс коммуникации, раскрыты возможности его использования как средства влияния на общественность. Рассмотрен механизм управления PR-процессом, основные этапы разработки плана PR-программы, даны средства оценивания эффективности и результатов ее выполнения. Раскрыты возможности использования PR-технологий в отдельных сферах человеческой деятельности, в частности, с целью формирования позитивного имиджа организации, решения кризисных и конфликтных ситуаций, установления международных связей, а также в избирательных кампаниях и цивилизованном лоббировании. Рассмотрены современные технологии межличностных коммуникаций, определены сферы применения Интернет-PR.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА722665 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського