Черевко Ю. М. Зниження динамічних навантажень в основних елементах колісних транспортних машин і вантажах шляхом їх пружного зчленування : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.02.09 / Ю. М. Черевко; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2011. - 20 c. - укp.Обгрунтовано доцільність заміни поздовжнього жорсткого зчленування основних елементів колісних транспортних машин (КТМ) і вантажів на пружно-демпферне з'єднання. Узагальнено математичну модель руху елементів КТМ і вантажів, яка на відміну від відомих одночасно враховує: інерційні характеристики основних елементів КТМ і вантажів, їх взаємне розташування та габарити, пружно-демпферні характеристики кріплень між собою, механічну характеристику силового агрегата, характеристики доріг складного профілю з пошкодженим покриттям і бездоріжжям. Наведено результати досліджень динамічних навантажень на основні елементи та вантажі модернізованого автомобіля ЗИЛ-131 під час руху дорогами складного профілю. Індекс рубрикатора НБУВ: О335.4-04-01 + О384.04
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА384743 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|