Лісовська Т. А. Індивідуально-диференційований підхід до музичного виховання дітей старшого дошкільного віку : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Т. А. Лісовська; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2011. - 21 c. - укp.Розкрито сутність і структуру феноменів "індивідуально-диференційований підхід до музичного виховання дошкільників", "музична вихованість дітей старшого дошкільного віку". Уточнено поняття "музичне виховання", "індивідуалізація", "диференціація". Визначено критерії (когнітивний, репродуктивно-діяльнісний, рефлексійно-оцінний), показники й охарактеризовано рівні сформованості музичної вихованості дітей старшого дошкільного віку. Розроблено й апробовано експериментальну модель і методику реалізації індивідуально-диференційованого підходу до музичного виховання дітей старшого дошкільного віку, яка обіймала три взаємопов'язані етапи: збагачувально-репродуктивний, продуктивно-творчий та оцінно-контрольний. Експериментальній роботі передував підготовчий етап, метою якого була розробка різнорівневих диференційованих програм з музичного виховання для дітей старшого дошкільного віку. На кожному етапі музичне виховання проведено за різними видами діяльності (слухання, співи, музично-ритмічні рухи, гра на дитячих музичних інструментах), за допомогою різних форм організації музичної діяльності, методів і прийомів навчання. Кожний етап передбачав реалізацію відповідної педагогічної умови. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.23
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА378394 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|