Сисоєва С. О. Інтерактивні технології навчання дорослих : навч.-метод. посіб. для викладачів системи форм., неформ. та інформ. освіти дорослих / С. О. Сисоєва; Нац. акад. пед. наук України, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - К., 2011. - 320 c. - Бібліогр.: с. 318-320. - укp.Розглянуто поняття інтерактивності, основні поняття педагогіки, які мають значення для навчання дорослої людини, сутність та дефініції андрагогіки. Наведено андрагогічну модель інтерактивного навчання, психологічні особливості навчання дорослої людини, вимоги до педагога-андрагога. Проаналізовано критерії ефективності застосування інтерактивних технологій у навчанні дорослих, розглянуто активні форми та методи навчання як елементи інтерактивних технологій, які оптимально вписуються в андрагогічну модель навчання. Розкрито проблеми використання кейс-методу у навчанні державних службовців. Подано порівняльний аналіз навчальних можливостей найбільш поширених систем дистанційного навчання, які можуть бути використані в освіті дорослих. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.24 р30
Шифр НБУВ: ВА739925 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|