Кивлюк О. Інформаційна педагогіка: філософія, теорія, практика / О. Кивлюк; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2011. - 336 c. - Бібліогр.: 396 назв. - укp.Розкрито теоретико-методологічні засади дослідження епохальних змін в системі освіти у контексті глобалізації й інформаційної революції (ІР), її філософську сутність, витоки й основні етапи становлення та розвитку, вплив на суспільство. Висвітлено структуру й основні напрями інформатизації навчального процесу, психологічні засади інформаційної педагогіки. Наведено класифікацію програмних засобів навчального призначення. Описано інформаційні освітні технології (ІОТ) у контексті інформатизації освітнього процесу у ВНЗ. Проаналізовано досвід впровадження закордонних ІОТ, реалізації інформаційної педагогіки в Україні, психолого-педагогічні напрями розвитку інформаційної педагогіки (ІП) у ВНЗ. Висвітлено концепцію раціональності в контексті менеджменту впровадження ІП. Визначено інформатизацію як прагматичну складову менеджменту організації ІП, шляхи подолання проблем реалізації ІП України на підставі досвіду європейських країн. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в2:381 + Ю6*18:Ж + Ю935.10-975 + З970.4
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА741129 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|