Коростіль О. Ю. Інформаційна технологія проектування та контролю реклами в мережі Internet на основі її семантичного аналізу : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.13.06 / О. Ю. Коростіль; Укр. акад. друкарства. - Л., 2010. - 21 c. - укp.Розроблено інформаційну технологію створення рекламного продукту (РП) та надання інформаційних послуг. Досліджено різні типи інформації в контексті їх дії на споживача, визначено інформаційні компоненти (ІК), що належать до різних видів дезінформації. Описано математичні моделі відповідних ІК, визначено параметри розпізнавання дезінформації. Зазначено, що процес використання інформації обмежується системою формування та передачі ІК від джерела рекламної інформації до її споживача. Розглянуто методи формування діалогу між двома сторонами процесу обміну, в якому використовуються інтерфейси учасників діалогу. Підтверджено, що важлива частина досліджень ІК - уявлення про інтерпретаційні текстові описи окремих елементів компонент, які формуються на природній мові споживача в нормалізованій формі, що допомагає ввести та використовувати семантичні параметри для аналізу ІК в РП. Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81ф12 + З970.312.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА370306 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|