Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000284431<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Шершньова Г. В. Інформаційні ресурси і комунікації в управлінні асортиментом торговельних мереж : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Г. В. Шершньова; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк, 2011. - 20 c. - укp.Визначено сутність і значення формування асортименту в управлінні торговельною мережею, особливості використання інформаційних ресурсів і комунікацій у формуванні товарного асортименту підприємств торгівлі, розроблено концепцію інформаційно-комунікаційної системи управління асортиментом на засадах категорійного менеджменту. Сформульовано основні положення формування та використання інформаційних ресурсів і комунікацій в управлінні товарним асортиментом. Запропоновано модель вибору стратегічних альтернатив управління товарним асортиментом, а також методичний підхід до практичної реалізації інформаційно-комунікаційної підтримки управління асортиментом торговельної мережі. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-361.41
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА381223 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|