РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000285903<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Абисова М. А. 
Комунікативні стратегії в постсучасному світі: соціально-філософський аналіз : автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.03 / М. А. Абисова; Нац. авіац. ун-т. - К., 2011. - 16 c. - укp.

Досліджено комунікативні стратегії, спрямовані на утворення та відтворення плюралістичного типу соціальності за умов постсучасного світу. Обгрунтовано, що постсучасний світ зберігає елементи наявного світоустрою та майбутнього глобального суспільства. Внаслідок цього поряд з комунікативними стратегіями легітимації, масовізації та індивідуалізації, притаманними сучасному суспільству, відбувається становлення комунікативних стратегій уніфікації та диверсифікації, характерних для постсучасного етапу суспільного розвитку. Досліджено сутність комунікативних стратегій уніфікації, спрямованих на утворення єдиного інформаційно-комунікативного простору, що нав'язує умови міжкультурного спілкування. Показано, що комунікативні стратегії диверсифікації утверджують діалектичну єдність культурних відмінностей і відповідають за конверегенцію, конгломерацію, глобалізацію та демасифікацію соціальної комунікації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*333.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА378276 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського