Ільяна В. М. Корекція дислексій в учнів молодших класів спеціальних шкіл для дітей з тяжкими порушеннями мовлення : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / В. М. Ільяна; НАПН України, Ін-т спец. педагогіки. - К., 2010. - 20 c. - укp.Розроблено алгоритм визначення диференційованих механізмів порушень читання, який базується на аналізі дислексичних помилок з урахуванням багатоланкової структури даного виду мовленнєвої діяльності, структури дефекту за тяжких порушень усного мовленнєвого розвитку, а також інтегративної діяльності аналізаторних систем. Визначено найпоширеніші типи помилок, які притаманні рецептивній продукції школярів і встановлено їх механізми. Репрезентовано поетапну систему корекційного впливу, яку розроблено з урахуванням виявлених механізмів порушень, а також компенсаторних можливостей, які дозволяють використовувати обхідні шляхи навчання на довільному рівні організації діяльності. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.926
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА371180 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|