Кутуза Н. В. Короткий асоціативний словник рекламних слоганів / Н. В. Кутуза, Т. Ю. Ковалевська; Одес. нац. ун-т ім. І.І. Мечникова. - О. : Астропринт, 2011. - 79 c. - Бібліогр.: с. 24-29. - укp.Проведено асоціативний експеримент, респондентами якого виступили переважно україномовні студенти та викладачі Одеського національного університету. Досліджено їх реакції на слогани комерційної, політичної та соціальної реклами. Виявлено специфіку асоціативного сприйняття рекламних слоганів, з'ясовано їх аксіосистемні особливості. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164 я21
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА747430 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|