Дороз В. Ф. Крос-культурне навчання учнів-білінгвів української мови : монографія / В. Ф. Дороз; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2011. - 455 c. - Бібліогр.: 456 назв - укp.Подано методику крос-культурного навчання старшокласників української мови в ЗНЗ з поліетнічним контингентом. Увагу приділено особливостям обгрунтування крос-культурного підходу до навчання, а також визначенню його мети, завдань, змісту, принципів, методів, організаційних форм і засобів. Розроблено концепцію формування крос-культурної комунікативної компетентності учнів-білінгвів на уроках української мови у старших класах, яка реалізує крос-культурний підхід, що базується на теорії міжкультурної комунікації та теорії формування вторинної мовленнєвої особистості. Запропоновано авторську модель крос-культурного навчання учнів-білінгвів української мови як мови міжетнічного спілкування в Україні. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-916
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА750531 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|