Вовчак О. Д. Маркетинг в банку : навч. посіб. / О. Д. Вовчак, О. І. Завійська, Ю. О. Самура; Укоопспілка, Львів. комерц. акад. - 2-ге вид., доповн. - Л., 2009. - 380 c. - Бібліогр.: с. 339-345. - укp.Розглянуто теоретичні та практичні засади банківського маркетингу. Розкрито особливості сегментації, дослідження й аналізу банківського ринку. Висвітлено сутність, основні напрями та методи здійснення маркетингової стратегії комерційного банку, показано особливості формування його товарної політики, зокрема з продажу банківськіх послуг і ціноутворення на них. Розглянуто принципи побудови банківських маркетингових служб, проблеми контролю маркетингу в установах банку. Рассмотрены теоретические и практические основы банковского маркетинга. Раскрыты особенности сегментации, исследования и анализа банковского рынка. Освещены сущность, основные направления и методы осуществления маркетинговой стратегии коммерческого банка, показаны особенности формирования его товарной политики, в частности, по продаже банковских услуг и ценообразованию на них. Рассмотрены принципы построения банковских маркетинговых служб, проблемы контроля маркетинга в учреждениях банка. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-211.1 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА721492 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|