Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000287646<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Киреенко Н. В. Маркетинг в управлении современным предприятием : монография: в 2 ч. Ч. 2 / Н. В. Киреенко, Т. А. Казнадей, Т. В. Перекрест, А. Г. Семенов; Ин-т предпринимат. деятельности (Минск), Классич. приват. ун-т (Запорожье). - Минск : Мисанта; Запорожье, 2010. - 190 c. - Библиогр.: 76 назв. - рус.Освещены исследования теории и методологии совершенствования маркетинговой деятельности на предприятиях. Раскрыты проблемы развития маркетинга и задач по их решению, теоретические и методологические основы разработки стратегии, направления совершенствования её реализации и повышения эффективности. Рассмотрены этапы разработки и механизм реализации маркетинговой стратегии банка. Проанализирован зарубежный опыт формирования информационной системы. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 + У529.0-211.1 + У9(4УКР)290-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: В352923/2 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|