РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000287648<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Балабанова Л. В. 
Маркетинг відносин в системі управління підприємством : монографія / Л. В. Балабанова, С. В. Чернишева; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2009. - 280 c. - (Шк. маркетинг. менедж). - укp.

Розкрито теоретичні та методологічні засади маркетингу відносин. Розглянуто специфіку й проблеми управління ним. Висвітлено значення й актуальність інтеграції маркетингу відносин в систему управління підприємством. Запропоновано методологію діагностики застосування маркетину відносин. Увагу приділено комплексній маркетинговій системі взаємодії підприємства.

Раскрыты теоретические и методологические основы маркетинга отношений. Рассмотрена специфика и проблемы управления им. Освещены значение и актуальность интеграции маркетинга отношений в систему управления предприятием. Предложена методология диагностики применения маркетинга отношений. Уделено внимание комплексной маркетинговой системе взаимодействия предприятия.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА722632 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського