РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000287650<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Балабанова Л. В. 
Маркетинг відносин : навч. посіб. / Л. В. Балабанова, С. В. Чернишева; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк, 2010. - 380 c. - (Шк. маркетинг. менедж). - Бібліогр.: 160 назв - укp.

Висвітлено теоретичні та методологічні засади маркетингу відносин (МВ). Описано історію розвитку, принципи, елементи й інструментарій МВ. Розкрито сутність і значення маркетингової системи взаємодії в системі управління підприємством. Викладено методологію проведення досліджень використання МВ на підприємствах. Увагу приділено комплексній маркетинговій системі взаємодії підприємства та стратегіям управління МВ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73 + У9(4УКР)290-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА736597 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського