РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000287655<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Чайка І. П. 
Маркетинг консалтингових послуг на підприємствах : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / І. П. Чайка; Полтав. ун-т спожив. кооп. України. - Полтава, 2008. - 19 c. - укp.

Розкрито соціально-економічну сутність і роль консалтингу в системі ринкових відносин. Проведено дослідження еволюції розвитку консалтингу у світовій практиці. Узагальнено теоретичні підходи маркетингу консалтингової діяльності. Досліджено тенденції розвитку консалтингової діяльності в Україні. Вдосконалено методичні підходи щодо формування асортименту консалтингових послуг. Визначено особливості в управлінні маркетинговою діяльністю підприємств, які надають консалтингові послуги. Обгрунтовано методику організації маркетингової діяльності консалтингового підприємства. Встановлено методичні підходи щодо оцінки його діяльності. Розроблено модель стратегічного розвитку консалтингових підприємств шляхом формування пакета маркетингових стратегій конкурентних переваг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)293.2-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА371411 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського