РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000287657<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Заячковська Г. А. 
Маркетинг міжнародних туристичних послуг : монографія / Г. А. Заячковська. - Т. : ТНЕУ, 2011. - 394 c. - Бібліогр.: 333 назв - укp.

Розкрито сутність міжнародного туризму як економічної категорії. Охарактеризовано еволюційні зміни в теорії маркетингу туризму та її сучасні концепції. Визначено особливості маркетингу міжнародних туристичних послуг. Проаналізовано тенденції розвитку світового та вітчизняного туристичного ринку, чинники конкурентоспроможності України у сфері подорожей і туризму, маркетингове середовище діяльності туристичних підприємств. Увагу приділено проблемам використання STP-маркетингу на ринку міжнародних туристичних послуг. Показано можливості застосування інструментів макретингу-мікс з метою розвитку в'їзного туризму. Висвітлено проблеми формування туристичного іміджу та бренду України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У584.413.58 + У9(4УКР)441.358.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА749112 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського