Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000287657<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Заячковська Г. А. Маркетинг міжнародних туристичних послуг : монографія / Г. А. Заячковська. - Т. : ТНЕУ, 2011. - 394 c. - Бібліогр.: 333 назв - укp.Розкрито сутність міжнародного туризму як економічної категорії. Охарактеризовано еволюційні зміни в теорії маркетингу туризму та її сучасні концепції. Визначено особливості маркетингу міжнародних туристичних послуг. Проаналізовано тенденції розвитку світового та вітчизняного туристичного ринку, чинники конкурентоспроможності України у сфері подорожей і туризму, маркетингове середовище діяльності туристичних підприємств. Увагу приділено проблемам використання STP-маркетингу на ринку міжнародних туристичних послуг. Показано можливості застосування інструментів макретингу-мікс з метою розвитку в'їзного туризму. Висвітлено проблеми формування туристичного іміджу та бренду України. Індекс рубрикатора НБУВ: У584.413.58 + У9(4УКР)441.358.8
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА749112 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|