РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000287662<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Земляков І. С. 
Маркетинг оптових торговельно-посередницьких підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / І. С. Земляков; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". - К., 2011. - 19 c. - укp.

Досліджено теоретичні основи маркетингу в діяльності оптових торговельно-посередницьких підприємств, уточнено поняття маркетингової інноваційної діяльності та комерційного портфеля стосовно оптового підприємства. Виявлено тенденції розвитку, склад і структуру регіонального оптового ринку, оцінено стан управління маркетинговою діяльністю оптових торговельно-посередницьких підприємств регіону, проаналізовано маркетингову діяльність досліджуваних підприємств. Удосконалено процес управління маркетинговою діяльністю посередницьких підприємств. Виділено фактори, що впливають на обсяги продажу оптових торговельно-посередницьких підприємств, та на їх основі сформовано основні стратегічні напрямки збільшення обсягів продажу, визначено необхідний обсяг інвестицій та прогнозовано зростання обсягу продажу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4ІВА)421.31-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА381656 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського