Кудла Н. Є. Маркетинг туристичних послуг : навч. посіб. / Н. Є. Кудла; Львів. ін-т економіки і туризму. - К. : Знання, 2011. - 351 c. - (Вища освіта XXI ст.). - Бібліогр.: 113 назв. - укp.Висвітлено теоретичні та практичні аспекти маркетингу туристичних послуг (МТП) з використанням закордонного і передового вітчизняного туризму. Проаналізовано становлення та розвиток, функції та концепцію МТП. Наведено результати маркетингових досліджень на ринку туристичних послуг. Описано властивості туристичного продукту, особливості туристичного попиту та пропозиції. Розкрито суть і передумови сегментації ринку туристичних послуг, наведено критерії сегментації туристичного ринку. Визначено етапи маркетингового управління, структуру туристичного продукту та ціни на нього, типологію каналів дистрибуції туристичних послуг, роль персоналу у сфері їх надання. Індекс рубрикатора НБУВ: У544.135.8-211.1 я73 + У9(4УКР)441.358-211.1 я73 + Х819(4УКР)135-3 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: CDR1350/ВА743049 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|