РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000287673<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Стрій Л. О. 
Маркетинг XXI століття. Тенденції концептуального розвитку / Л. О. Стрій. - О. : Фенікс, 2009. - 64 c. - Бібліогр.: 32 назв. - укp.

Проаналізовано тенденції розвитку концепцій маркетингу на початку ХХІ ст. в контексті його еволюції. Описано нові види маркетингу ХХІ ст., зокрема, нових ідей, зворотний, інтернет-маркетинг, холістичний.

Проанализированы тенденции развития концепций маркетинга в начале ХХІ ст. в контексте его эволюции. Описаны новые виды маркетинга ХХІ ст., в частности, новых идей, обратный, интернет-маркетинг, холистический.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА719447 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського