Корж М. В. Маркетинг: теорія і практика : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. Модуль 1. Сучасна концепція маркетингу / М. В. Корж; Донбас. держ. машинобуд. акад. - Краматорськ, 2011. - 179 c. - Бібліогр.: с. 166-179. - укp.Висвітлено сутність сучасної концепції маркетингу, розглянуто проблеми розвитку маркетингової системи на сучасному підприємстві. Наведено характеристику маркетингу та його видів, засобів, а також маркетингової системи в цілому. Розкрито поняття навколишнього та внутрішнього середовища маркетингу. Описано різноманітні підходи до товарної, марочної, конкурентної політики у маркетингу. Охарактеризовано головні елементи маркетингового напряму. Виклад теоретичного матеріалу доповнено описом практичних занять і типових завдань для перевірки знань, а також стислим тлумачним словником основних термінів і понять з даної темиатики. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У010.357 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: В353221/1 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|