Бєлявцев М. І. Маркетингова політика розподілу : навч. посіб. / М. І. Бєлявцев, Г. Д. Леонова, А. М. Зайцева. - 2-ге вид., переробл. і доповн. - Донецьк : Норд-Прес, 2010. - 279 c. - Бібліогр.: 79 назв. - укp.Висвітлено теоретичні та методичні основи управління маркетинговою політикою розподілу (МПР) продукції підприємств. Розкрито сутність і значення МПР, вплив кон'юнктури ринку на вибір МПР. Обгрунтовано економічну доцільність використання каналів і схеми товарного руху, посередників у каналах розподілу (КР). Висвітлено організаційні умови використання КР підприємствами-виробниками, завдання й функції промислового підприємства у процесі управління КР. Описано функції оптової та роздрібної торгівлі в КР. Визначено економічну цілеспрямованість використання прямого каналу продажу товару, основні показники оцінки роботи посередників у КР, ефективність функціонування КР. Проаналізовано вплив зовнішнього середовища КР на прийняття управлінських рішень. Изложены теоретические и методические основы управления маркетинговой политикой распределения (МПР) продукции предприятий. Раскрыты сущность и значение МПР, влияние коньюнктуры рынка на выбор МПР. Обоснованы экономическая целесообразность использования каналов и схемы товарного движения, посредников в каналах распределения (КР). Освещены организационные условия использования КР предприятиями-производителями, задачи и функции промышленного предприятия в процессе управления КР. Описаны функции оптовой и розничной торговли в КР. Определены экономическая целесообразность использования прямого канала продажи товара, основные показатели оценки работы посредников в КР, эффективность функционирования КР. Проанализировано влияние внешней среды КР на принятие управленческих решений. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1я73 + У9(4УКР)421я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА727452 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|