![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000287696<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Семак Б. Б. Маркетингова політика розподілу : навч. посіб. / Б. Б. Семак, У. Р. Сухорська; Укоопспілка, Львів. комерц. акад. - Л., 2011. - 175 c. - Бібліогр.: 52 назв - укp.Охарактеризовано канали розподілу як багаторівневі системи передачі корисності кінцевим споживачам. Висвітлено основні аспекти управління та координації діяльності у цих каналах. Розглянуто проблеми створення маркетингових каналів і вибору методів управління ними. Запропоновано матеріали для вивчення особливостей діяльності роздрібних і гуртових організацій в межах каналів розподілу. Розкрито чинники, що впливають на створення ефективних маркетингових логічних систем та обгрунтовано їх необхідність на сучасних ринках. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 я73 + У9(4УКР)421 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА740745 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|