Кардаш В. Я. Маркетингова товарна політика : підручник / В. Я. Кардаш, О. К. Шафалюк, М. Ю. Антонченко; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. - 2-ге вид., переробл. - К., 2009. - 419 c. - укp.З урахуванням вимог чинного вітчизняного законодавства та нормативно-правових документів, що регулюють ринки товарів і послуг висвітлено питання товарної політики підприємств маркетингової орієнтації. Товарну політику розглянуто як нову ідею, втілення якої сприяє прискоренню економічних трансформацій суспільства, оптимізації господарських рішень, повнішому задоволенню поточних і перспективних потреб населення України. Увагу приділено проблемам оцінки конкурентоспроможності продукції, визначенню методів розрахунку рейтингів товарів, класифікації показників конкурентоспроможності за нормативними, технічними й економічними параметрами. С учетом требований действующего отечественного законодательства и нормативно-правовых документов, регулирующих рынки товаров и услуг освещены вопросы товарной политики предприятий маркетинговой ориентации. Товарная политика рассмотрена как новая идея, воплощение которой содействует ускорению экономических трансформаций общества, оптимизации хозяйственных решений, более полному удовлетворению текущих и перспективных потребностей населения Украины. Уделено внимание проблемам оценки конкурентоспособности продукции, определению методов расчета рейтингов товаров, классификации показателей конкурентоспособности в соответствии с нормативными, техническими и экономическими параметрами. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 я73-1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА725192 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|