РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000287703<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Голованова М. А. 
Маркетингова цінова політика : навч. посіб. / М. А. Голованова, В. В. Доленко; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". - Х., 2009. - 121 c. - укp.

Розглянуто основні положення формування цінової політики на підприємствах народного господарства. Визначено основні цілі та функції ціни. Увагу приділено застосуванню методів ціноутворення, стратегічному формуванню цінової політики, методам дослідження економічної кон'юнктури ринку та цінової динаміки, видам маркетингових цінових стратегій, розрахунку цін на продукцію, що експортується.

Рассмотрены основные положения формирования ценовой политики на предприятиях народного хозяйства. Определены основные цели и функции цены. Уделено внимание применению методов ценообразования, стратегическому формированию ценовой политики, методам исследования экономической конъюнктуры рынка и ценовой динамики, видам маркетинговых ценовых стратегий, расчету цен на экспортируемую продукцию.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.8 я73 + У9(4УКР)290-861-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА726017 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського