РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000287711<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Маркетингове управління конкурентоспроможністю : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчен. і студ., 16 квіт. 2010 р., Дніпропетровськ / Дніпропетр. ун-т економіки та права. - Д., 2010. - 248 c. - укp. - рус. - англ.

Висвітлено актуальні проблеми формування конкурентоспроможності України та її регіонів за умов глобалізації. Проаналізовано можливості застосування маркетингових підходів і інструментів в управлінні вітчизняними підприємствами. Розкрито особливості формування стратегії маркетингу у банківській сфері за умов фінансово-економічної кризи. Охарактеризовано структуру й інструменти грошового ринку України. Показано можливості застосування маркетингових інструментів у сфері електронної комерції. Визначено конкурентні переваги туристичних підприємств. Висвітлено питання управління інноваційними процесами в контексті підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств. Вивчено проблеми адаптації відкритої вітчизняної економіки до вимог глобального конкурентного середовища. Розглянуто бенчмаркінг як технологію управління конкурентоспроможністю підприємства. Визначено загальні тенденції розвитку українського рекламно-комунікаційного ринку. Розкрито значення соціальних мереж для сучасного маркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-13 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА736583 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського