Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000287711<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Маркетингове управління конкурентоспроможністю : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчен. і студ., 16 квіт. 2010 р., Дніпропетровськ / Дніпропетр. ун-т економіки та права. - Д., 2010. - 248 c. - укp. - рус. - англ.Висвітлено актуальні проблеми формування конкурентоспроможності України та її регіонів за умов глобалізації. Проаналізовано можливості застосування маркетингових підходів і інструментів в управлінні вітчизняними підприємствами. Розкрито особливості формування стратегії маркетингу у банківській сфері за умов фінансово-економічної кризи. Охарактеризовано структуру й інструменти грошового ринку України. Показано можливості застосування маркетингових інструментів у сфері електронної комерції. Визначено конкурентні переваги туристичних підприємств. Висвітлено питання управління інноваційними процесами в контексті підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств. Вивчено проблеми адаптації відкритої вітчизняної економіки до вимог глобального конкурентного середовища. Розглянуто бенчмаркінг як технологію управління конкурентоспроможністю підприємства. Визначено загальні тенденції розвитку українського рекламно-комунікаційного ринку. Розкрито значення соціальних мереж для сучасного маркетингу. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-13 я431
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА736583 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|