Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000287712<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Маркетингове управління конкурентоспроможністю : тези доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчен. та студ., 26 берез. 2011 р., Дніпропетровськ / ред.: В. А. Павлова; Дніпропетр. ун-т економіки та права ім. А. Нобеля. - Д., 2011. - 360 c. - укp. - рус.Розглянуто питання використання стратегічного маркетингу для вдосконалення діяльності підприємств. Визначено фактори впливу економічного середовища на діяльність виробничих підприємств, продуктивність праці як фактор впливу на рівень конкурентоспроможності підприємств. Розкрито економічні та управлінські аспекти діяльності підприємств та описано сучасні маркетингові інструменти формування їх конкурентоспроможності. Проаналізовано роль маркетингових концепцій в діяльності фінансових установ. Висвітлено проблеми страхового маркетингу на сучасному етапі розвитку ринку страхових послуг, сучасні стратегії інвестування коштів небанківськими фінансовими установами. Визначено вплив глобалізаційних та інтеграційних процесів на рівень економічного розвитку України. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 я431
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА740675 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|