РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000287716<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Маркетинговий аудит : конспект лекцій / уклад.: С. В. Корягіна; Львів. комерц. акад. - Л. : Вид-во Львів. комерц. акад., 2010. - 99 c. - укp.

Розкрито сутність і зміст маркетингового аудиту. Визначено його місце в маркетинговій діяьності підприємства. Висвітлено процес і методологію проведення маркетингового аудиту за такими напрямками: аудит середовища маркетингу, аудит стратегії маркетингу, аудит організації маркетингу, аудит системи маркетингу, аудит результативності, аудит складових маркетингу.

Раскрыта сущность и содержание маркетингового аудита. Определено его место в маркетинговой деятельности предприятия. Освещены процес и методология проведения маркетингового аудита по следующим направлениям: аудит среды маркетинга, аудит стратегии маркетинга, аудит организации маркетинга, аудит системы маркетинга, аудит результативности, аудит состава маркетинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)829.0-211.1 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА732904 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського