Хамініч С. Ю. Маркетинговий менеджмент : навч. посіб. / С. Ю. Хамініч, О. О. Кононова, М. В. Матвієць; МОНМС України, Дніпропетр. нац. ун-т ім. О. Гончара. - Д. : Маковецький Ю. В., 2011. - 191 c. - Бібліогр.: с. 188-191. - укp.Розглянуто теоретико-методологічні питання управління маркетингом. Наведено методичні рекомендації щодо напрямів маркетингового управління, формування структурних підрозділів маркетингу, його корпоративної культури. Зроблено посилання на існуючу вітчизняну та міжнародну практику застосування методів управління в маркетингу. Розкрито сутність, цілі та принципи маркетингового тактичного операційного планування та роль маркетингового контролю на підприємстві, розглянуто його типи, показники й ефективність. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73 + У9(4УКР)290-211.1 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА742266 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|