РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000287718<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Хамініч С. Ю. 
Маркетинговий менеджмент : навч. посіб. / С. Ю. Хамініч, О. О. Кононова, М. В. Матвієць; МОНМС України, Дніпропетр. нац. ун-т ім. О. Гончара. - Д. : Маковецький Ю. В., 2011. - 191 c. - Бібліогр.: с. 188-191. - укp.

Розглянуто теоретико-методологічні питання управління маркетингом. Наведено методичні рекомендації щодо напрямів маркетингового управління, формування структурних підрозділів маркетингу, його корпоративної культури. Зроблено посилання на існуючу вітчизняну та міжнародну практику застосування методів управління в маркетингу. Розкрито сутність, цілі та принципи маркетингового тактичного операційного планування та роль маркетингового контролю на підприємстві, розглянуто його типи, показники й ефективність.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73 + У9(4УКР)290-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА742266 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського